Monday, March 23, 2009

tadda...!!!

yeah..akhirnya buat jgk aku blog sndiri..puas usha2 org bru time ni aku nk wat.
lame da pasang niat.seswai la dgn umor aku skrg.(umor d mane aku boleh mengundi).
berbekalkan notebook jename dell 15'4 inc, kipas penuh habuk,
meja pinjam dan secawan(oldtown)white coffe, aku berjaga mlm
mengerah idea wat blog ni.
tanx to my buddy,Naqib Kepale yg sudi menolong..haha
xde ko cam sampah blog aku..trimas!
ni merupakan tahun ke-2 aku d sebuah instituisi pengajian tggi awam di
penang.aku ambil corse elctrical engineering.
susah ke x?aku rase sume bende akan susah jika awal2 lg
mindset ko da pk camtu.org laen blh mngapa kite x?betul?
tp agak berasap gak la pale aku...bkn pasal aku
maen karen....tp sbb aku yg normal2..
gilak ahh...tahun ni jgk aku kn score.nk cover cgpa aku sem lps..
kredit hr 13jam je.tp bkn alasan tuk aku maen2..aku kn rajin.
maaf,aku menipu.sbb ni la aku agk free
nk wat tu and nk wat ni..including wat blog nih...
esok kelas pkul 11.relax suda.haha..
kk,pnjg2 pn bkn cite best...tanx klu bace habes..haha

No comments:

Post a Comment