Wednesday, March 25, 2009

fikir habes baek!!

















bln lps aku de angkat satu kasut futsal..
brand nike tempo..
alasan aku beli mudah..
tgk stylo,murah da kire ok da..
lgpn sje je nk try angkat nike sbb tgk
freestyler(billy wingrove) pki cap ni..
beli kt al-ikhsan..
mse nk beli, aku de try ngan stokin skali..
sarung2 ngam je rase..siap aku tendang kaki si kamal kot*..
so,aku pn beli..
xsbr tgu siang mlm tu jgk aku sarung kt rumah..
bwk ke tdo..
esok ptgnye aku bwk ke court baiduri..
dgn muke riak aku pn sarung..
bygkan pnye xcited nk maen aku lupe nk tggal tag hrge beb..
xpepasal kn bahan..adoi..merah jap muke aku ni..
itu ok..lps je aku and wat bbrpe larian..
aku mule rase aku lari cam OKU..
jari kaki aku sakit..wtf!
tp nk cover macho..aku maen je smpi abes..
ade la 3,4x aku bwk maen..
pastu xtahan beb..kuku 2ibu jari kaki ku da berdarah beku..
sakit aku je taw..cover ttp cover..
lps je game ptg ke 4 tu aku mule tnye org...
spe nk beli?..aku jual rm100..kire mura sgt aku jual tu..
pastu Nuar Penyu kate nk beli..
byr ansur2...aku xkesah..membernye psal..jnji ade org beli..
bye2 nike tempo,esok(slps nuar penyu byr rm50) aku terus usha kdai..
time tu aku igt lagi..Naqib Kepale,Joe Estrange,Jawa Tiang ikut skali teman aku..
aku bkn nk poyo..
tp hakikat aku rasekn..kaki aku ni betol2 ngam
pki kasut adidas...kasut bola@futsal la..
kasut sneakers ape2 je ok je aku pki..
so, aku angkat Adidas Puntero indoor..
dpt payung free beb!
kasut ni ok..bwat shooting,drribling pn aku rse comfort la..
skrg ni..kuku ibujari kaki kiri da trcabut..
kanan je ade lg..tp da longgar..haha
buruk giler..naseb la Naqib Kepale inaikan..
so,sape nk beli kasut aku nasihatkn ikut tips nih

1.sarung kasut kat 2-2belah kaki..pki stokin(klu boleh berlari kat c2)
2.beli time petang(time ni pakar cakap kaki kite akn mengembang)
3.sarung n then menumit.pastikan ade space atleast 1/4 inc n jari kki selesa
4.jgn menyeksa sbb nk ikut org.beli atas sbb keselesaan dan yang termampu

selamat kan kaki anda!

4 comments:

  1. woi! kamal mane dowh?! ade mkn kaki xbercagu kang!
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. owah..
    nk jgk ke?
    naqib kamal kepale ke
    kepale naqib kamal?
    haha..

    ReplyDelete
  3. walamak...
    beli kasoy...
    huhuh....

    siap tips agy..
    hebak2...
    huhuh

    ReplyDelete
  4. haha..
    bkn slu shopin pn..
    xcam ola...shopaholic

    ReplyDelete