Friday, March 27, 2009

Aku terBabas

Jumaat-27Mac : dari mlm td aku xpat tdo..
pukulan dri maen game sambil minom 2cawan white coffe..
ni sume nk bls dendam dgn tes math la ni..
sudahnya aku berjaga smpi pg..

Naqib kepale dgn joe Estranged da lme bongkang..
nk kejut ajk kuar aku x smpi ati..
last2 aku masak megi..n then maen game seround lg..
mujur la ari jmaat aku mmg xde kuliah sehari.
lps je solat subuh, mate aku still xngatok lg..aiyak!
nk study jgn harap la..

test math mmg mnganggu fikiran aku..
cmne la nk differentiate radius dgn hari?xpenah pn cik nurul huda ajr..
arghh...lupekan
so, dgn saki baki energy aku cadang nk g jog kat pantai bersih..
so aku bawak nobit(moto aku name nobit)
pegi sorang2 je..

jeng..jeng..jeng...





hah! ni la namenye pantai bersih, penang! satu kawasan yg terkenal
dgn kunjungan muda mudi di malam hari..
bila air da surut...ni la ropenye..
bersih bukan?
act, aku saje je je ambil angel yg sedih camni..
ade gak yg pmandang yg ok kat cni..

berbalik pade citer td..
aku dtg cni nk joggin...bkn nk melapor berita sadis..
bkn orang Malysia ni minat pown
cibok nk tiru barat..tp bab2 mentality menjage kebersihan
x nak pula tiru..









yeah..
uncle ni siuman..sangat siuman
ni tai chi namenya..
asyik betul aku tgk dia pg td..
nk minta izin ambil gambar, takut aku mngaggu je..
so, aku pn curik2 snap 2,3 keping..
haha..sori la uncle..
klu uncle bace blog ni sila lah brjumpa dgn sy
boleh sy bluetooth pic ni kasi uncle nnti

lepas snap, aku warm up..
then gi jog kat trek
lame gak la aku jog sensorg..
kecewa gak sorang melayu pn xde joggin mase tu..
mn pegi?kalau org muda aku percaye
diorg pegi blajar mase ni..
mlm plak baru diorg dtg cni..
tp yg tua?hairan jgk uncle2..untie2 bkn melayu
sgt rajin beriadah..
err..makcik2,pakcik2 yg cari rezeki kat laut td
x termasuk! kamu ok!bagus..

tepat pukul 8.30a.m
aku berenti..pancit habes..gila kaw
kepale da berdenyut..
aku sejukkan bdan n then pastu berambus pulang..
atas motor aku da terbayang
bantal n tilam nipis 4inc kat rumah..
letey x igt..smpi rumah letak badan aku terus tido..
nk jadi alasan..
aku bangun lepas tu..usha henfon klu2 ade org msg
jeling kat sudut bawah kanan..
astaga..
jam suda menunjukkan 3.3o p.m
aku terbabas ke solat jumaat harini..sekian



9 comments:

  1. Pakcik tu sedang yoga la. Apa la abang Sapuan ni.

    ReplyDelete
  2. mula2 duk tertanya2 jugak apa uncle tu tgh buat.
    tai chi rupa2nya.

    =]

    6hair fall control?
    kat mana nak cari product tu?

    stakat ni dh cuba banyak rawatan alternatif.
    tp x berhasil.
    =(

    ReplyDelete
  3. cibok nk tiru barat..tp bab2 mentality menjage kebersihan
    x nak pula tiru..

    fucking agree.

    ReplyDelete
  4. DIK AN- uncle tu kol aku pg td..
    die xwat yoga..haram katanya
    yogurt suka la

    HAFIZ- minda kelas ke tiga.penyakit liat nk sembuh

    ReplyDelete
  5. thanks for the info.
    skrg tgh cuba pakai hairpro punye scalp cleanser.
    aku dh baca testimonial pgguna yunnam tu
    mybe aku tak patut pkir pasal penyakit plik2.

    mungkin lifestyle n pemakanan yg buatkn rmbut aku luruh teruk.
    hah
    trying to be positive

    thanks myfriend

    ReplyDelete
  6. kalau x perhatikan betul2 gambar uncle td lain macam je...huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. haha..nmpk mcm uncle tu shuffle ke?

    ReplyDelete
  8. hahaha..
    kepale2 jgn men weyh..
    tp yg apiz sokong ttg mentality aku sokong!
    cume, bilik kite bile bai??
    hahaha..
    kurg2 aku jage tandas n tong sampah umah..
    ciss.. ke"bibikan"an itu aku..
    nak harap abg kesygan ko! hampeh!

    ReplyDelete
  9. nephronx-lu suka sgt kasi kantoi la..
    itu hari lu jgk nk bilik nmpak bujang
    abg lu tau berak n tido ja..
    aku da wat air..haha

    ReplyDelete